Sunday, April 3, 2011

M-õpe

Tuleb tunnistada, et 8. nädala näidetes on palju põnevaid ja enamikke ei tahakski nii öelda otse üle võtta, vaid pigem on need inspireerivad ja tekitavad mõtteid, et aga kuidas mina seda oma õppijatele kohandada saaksin.
Hetkel valisin näitena selle, mis meelde mõlkuma jäi: Tehnoloogia abil reaalajas nt seismograafilise info jälgimine. Eesti kontekstis see ilmselt küll kedagi ei huvitaks, aga meil võiks põnev olla nt meteoroloogilise info jälgimine ja selle põhjal ilma ennustamine. Lapsed saaksid ilma ennustamises isegi võistelda.

Uurimisküsimused:
- Mil määral suurendab selline õppeviis õppetöö välisel ajal õppijate poolt nö vabatahtlikult tehtava õppetöö mahtu?
- Milline on õppijate valmisolek ja huvi vahetult peale projekti lõppu endiselt meteoroloogilisi andmeid jälgida?
- Kui sageli vaatavad õppijad peale projekti lõppu poole aasta jooksul meteoroloogilisi andmeid?

vAndmete kogumiseks kasutaksin küsitlust ja mõnda intervjuud.

No comments:

Post a Comment