Tuesday, April 19, 2011

Kuus mütsi

Nagu kursusekaaslasedki maininud on, olen ka mina de Bono 6 mütsiga varemalt juba tuttav. Tõsi pean tunnistama, et ma ise seda õppetöö läbiviimisel kasutanud pole, alati on see kuidagi keeruline tunudnud ja arvasin, et tõenäoliselt on väga raske panna õppijaid sellega kaasa minema. Tegelikult ma siis eelarvasin, sest kogemus puudus.
Aga nähes, kui libedalt läks 6 mõttemõtsi meetodi kasutamine Mart Laanperel aines Aktiivõpe informaatika tunnis, kavatsen ma seda meetodit kindlasti ka ise kasutama hakata.
Meetod on hea eelkõige mingite arutlusteemade puhul, kus on oluline välja tuua erinevad vaatenurgad. Ja ei ole üldse tähtis, kas seda tehakse päris klassis ja päris tunnis või e-klassis. Mulle meeldivad väga Arkadi leidlikud mõtted kasutada mütse nt gruppidesse jagamisel ja värviline google docs.
Ja kui ise näha võimalusi meetodi kasutamiseks, siis ikka arutlemisel nö probleemilahendamisel ja e-õppes siis kas foorumis või tõesti google docsis või muudes ühistöövahendites.

No comments:

Post a Comment