Saturday, February 12, 2011

Haridustehnoloogi ametikirjeldus ja tööülesanded

Kaitseliidu Kooli hetkel olematu haridustehnoloogi tööülesanded võiks minupoolse analüüsi tulemusena olla allolevad. Kusjuures olen sinna täiesti teadlikult sisse pannud ka ülesandeid, mida loetud artiklites Varje Tipp haridustehnoloogi ülesannetena välistab. Nimelt pole Kaitseliidu Koolis ametis ei it-spetsialisti ega kodulehe haldurit, siis on igati mõistetav, et neid ülesandeid võiks antud asjaoludel täita haridustehnoloog ja mitte nt majahoidja, koolitusspetsialist või kooliveebel.

•Õpihaldussüsteemis Ilias Kaitseliidu Kooli sektsiooni haldamine ja administreerimine
 Uue kursuse põhja loomine
 Vastavalt vajadusele kursuste administeerimine

•Koolitamine
 Mõningate veebipõhiste ja veebitoega kursuste läbiviimine kursuslastele
 Koolituste läbiviimine kursuseülematele ja instruktoritele (e-õppe olemus ja võimalused, õpighaldussüsteemid, õpikeskonnad, uuendused, võimalused, google’i rakendused jne jne, sõltuvat hetkevajadusest)

•Nõustamine
 Kursuseülemate nõustamine e-kursuste käivitamisel ja läbiviimisel
 Kooli töötajaskonna nõustamine IT-küsimustes oma pädevuse piires
 Kaitseliidu Malevate e-õppe alane nõustamine

•Koostöö
 Koostöö eesmärgiga rakendada parimat praktikat ja viia läbi ühisprojekte teiste sõjaväeliste õppeasutuste ja muude üksustega
 Koostöö tsiviilharidusasutustega

•E-õppe alane teavitus- ja populariseerimistöö
 E-õppe alase ino kogumine, analüüsimine, jagamine
 E-õppe populariseeirmine läbi erinevate infokanalite ja ettekannete

•Arendustegevus
 Uue õpitarkvara/meetodite jne leidmine, katsetamine, analüüsimine ja vastava info levitamine
 E-õppe kvaliteedikontroll
 E-õppe arengukava väljatöötamine ja elluviimine
 Ettepanekute tegemine uue riist- ja tarkvara muretsemiseks

•Kooli kodulehe haldamine ja arendamine

No comments:

Post a Comment